JillValentine Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Är det några fler här som tittar på Jakten på Julia som går på SVT? Det är typ SVT's egna idol, men det är enbart tjejer som medverkar i programmet och vinnaren kommer att få mantla rollen som Julia i en kommande musikaluppsättning av Romeo o Julia. Brukar själv se på det på SVT Play, men annars tror jag att det sänds på lördagar på SVT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Är det några vackra kvinnor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Nej,Tycker jakten på Julia är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 såg dem två första avsnitten, har inte sett det senaste. men jag tyckte att det var rätt bra. alltid kul med program som letar upp dolda talanger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Dåligt. Och det är jag inte ensam om att tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Kollar inte på Tv så det blir lite svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Är det några vackra kvinnor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Kollar inte på Tv så det blir lite svårt! När det gäller jakten på julia så är det inget du direkt missar. ;) Redigerat 9 April 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 (redigerat) Felpost! Redigerat 26 Maj 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Vilket skitprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Verkar ju bara vara jag som följer programmet :/ Näst-sista avsnittet ikväll i alla fall, ska (i alla fall för mig) bli intressant o se vilka som tar sig till final :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Aldrig sett det. Dock så kollar den kvinnliga delen av familjen på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.