Hoppa till innehåll

Så Jävla Impad!


Teozac
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Jag är fortfarande på XP.

 

 

Men vad jag har hört så är Windows XP bäst för gaming (Spela spel osv, lan och allt sånt.)

Testat med Win7, Ye sure visst är det snyggt. Men det funkar la inte att spela. :P

la?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

XP och Vista sög tyckte jag, men microsoft har lyckats!

Windows 7 äger! "Not as bad as you expected" totalt!

är det några fler som är imponerade av resultatet?

Lmao? W7 är så jävla kasst.. Xp är fortfarande det bästa os man kan ha enligt mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är fortfarande på XP.

 

 

Men vad jag har hört så är Windows XP bäst för gaming (Spela spel osv, lan och allt sånt.)

Testat med Win7, Ye sure visst är det snyggt. Men det funkar la inte att spela. :P

la?

 

man använder ofta det i Göteborgs trakten och några mil runt om. om jag inte minns fel :P även i trollhättan :P minna kusiner bor där och säger så hella tiden :)

 

SRY FÖR OFF TOPIC

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är fortfarande på XP.

 

 

Men vad jag har hört så är Windows XP bäst för gaming (Spela spel osv, lan och allt sånt.)

Testat med Win7, Ye sure visst är det snyggt. Men det funkar la inte att spela. :P

la?

 

 

"Väl" eller "typ"

 

 

 

Men Windows 7 fungerar att spela på, lätt. Den har både en snygg design och om man är lite datorkunnig (och inte kör 7-9 år gamla spel) så kan man få igång nästan vilket spel som helst. Men jag tycker Windows 7 är bättre än vista (och XP som inte stödjer mina drivrutiner för den delen).

Redigerat av Xagez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Jag har Windows 7 Ultimate 64-bit, det är OK. Men hade XP haft bättre 64-bitars stöd så hade jag haft Windows XP x64 (ja, jag vet att det finns). Och justja, om DX10 och DX11 fanns till XP så hade jag också haft XP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killar, går lite "off topic" nu :P Men om jag skaffar W7, försvinner allt jag har då? Kör vista home premium 32-bit. Inge problem med de, men det kanske är för att jag har bra dator? Hur som helst, Jag har en MASSA bra grejer som jag inte vill ska försvinna, gör dom de om jag byter OS?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är fortfarande på XP.

 

 

Men vad jag har hört så är Windows XP bäst för gaming (Spela spel osv, lan och allt sånt.)

Testat med Win7, Ye sure visst är det snyggt. Men det funkar la inte att spela. :P

la?

 

 

"Väl" eller "typ"

 

 

 

Men Windows 7 fungerar att spela på, lätt. Den har både en snygg design och om man är lite datorkunnig (och inte kör 7-9 år gamla spel) så kan man få igång nästan vilket spel som helst. Men jag tycker Windows 7 är bättre än vista (och XP som inte stödjer mina drivrutiner för den delen).

 

"Väl" brukar jag använda det för.

 

 

 

Mjo, Dom nya/stora spelen är lite svårare, Sen är det massa FPS Drop osv -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killar, går lite "off topic" nu :P Men om jag skaffar W7, försvinner allt jag har då? Kör vista home premium 32-bit. Inge problem med de, men det kanske är för att jag har bra dator? Hur som helst, Jag har en MASSA bra grejer som jag inte vill ska försvinna, gör dom de om jag byter OS?

Beror på.

 

När jag installerade så glömde jag av (dum som jag är) att lägga över allt jag hade på C till en annan hårddisk. Men sen när installation av Windows 7 va klar så låg allt jag hade innan på C på Datorn>C>Windows old. Då hade alltså Windows 7 sparat allt som låg på hårddisken innan jag installerade W 7.

 

Förlåt om jag förklarar dåligt men jag har haft en jobbig dag och e trött som fan.

 

 

 

@ZnK: Jag får bara FPS-Drop på de äldre spelet som BF2 och BFV till windows 7/vista.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killar, går lite "off topic" nu :P Men om jag skaffar W7, försvinner allt jag har då? Kör vista home premium 32-bit. Inge problem med de, men det kanske är för att jag har bra dator? Hur som helst, Jag har en MASSA bra grejer som jag inte vill ska försvinna, gör dom de om jag byter OS?

Beror på.

 

När jag installerade så glömde jag av (dum som jag är) att lägga över allt jag hade på C till en annan hårddisk. Men sen när installation av Windows 7 va klar så låg allt jag hade innan på C på Datorn>C>Windows old. Då hade alltså Windows 7 sparat allt som låg på hårddisken innan jag installerade W 7.

 

Förlåt om jag förklarar dåligt men jag har haft en jobbig dag och e trött som fan.

 

 

 

@ZnK: Jag får bara FPS-Drop på de äldre spelet som BF2 och BFV till windows 7/vista.

 

 

Beror på om du Formaterar C: och installerar Windows Eller lägger till eller vad man gör (man kan ju ha fler operativ system). Men om du Formaterar så lägg över allt på en annan hårddisk som du vill ha kvar alla på dom andra hårddiskarna är kvar. Om du formaterar C: så spara alla sidor som du har Alltså internet sidor annars är dom borta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...