Champagne Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Hej! Jag har nyss startat upp en grupp under namnet "MusikGruppen". Ja, för att hålla den uppe behöver vi några som älskar musik! Den är fri att gå med i men ansökning behövs. Innan du går med. 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte! 2. Var aktiv. 3. Du får inte vara bråkig eller störande/spamma... Frågor går till MetalKungen och kommande SuperModeratorer! Ha d!//Kevin KOLLA FORUM! VIKTIGT! : http://www.fuska.se/forum/MusikGruppen-f637.html Doneringar är också ganska viktigt för att gruppen ska kunna vara kvar... Donera hur mycket ni vill bara vi får så vi har råd :) Redigerat 2 April 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 "Tänk på att du måste gilla ett eller flera band för att gå med i denna grupp" Roflmao. Nej, jag gillar inga band, får jag vara med ändå? :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 "Tänk på att du måste gilla ett eller flera band för att gå med i denna grupp" Roflmao. Nej, jag gillar inga band, får jag vara med ändå? :'D Hmmm... Okej då... men bara för att DU inte gillar några band så tar jag bort den x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 jag vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) jag vill vara med.Okej... Gå in på Grupper och klicka på gruppen..Därefter trycker du på Ansök Besök forumet först : http://www.fuska.se/forum/MusikGruppen-f637.html Redigerat 2 April 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ansöker trots tidigare erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag ansöker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Varför har du satt en åldersgräns? Är man mer mogen som 12-åring än vad exempel en 11-åring är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Synd att man måste vara minst 12 för att vara med, skulle joina annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 10-4. I will join! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Synd att man måste vara minst 12 för att vara med, skulle joina annars. Om du känner att du är mogen nog så får du gärna gå med :) Varför har du satt en åldersgräns? Är man mer mogen som 12-åring än vad exempel en 11-åring är?Om du känner att du är mogen nog så får du gärna ansöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Synd att man måste vara minst 12 för att vara med, skulle joina annars.Om du känner att du är mogen nog så får du gärna gå med :) "Om man känner att man är mogen" Varför har du då satt en åldersgräns..? duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.