Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Söker en låt som jag hörde för några dagar sen som jag kände igen från när jag var liten. Har för mig att det inte är någon riktig sångtext i låten men han sjunger typ ooo ååå aaa ooo aaa ooo aaa (någonting sånt). Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Kanske att rösten påminner lite om Magnus Uggla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Söker en låt (INTE sax-guy låten) utan en låt där dem sjunger om någonting jag inte vet vad, sedan så börjar de spela lite trumpet eller så vad det är, jag kan inte förklara bättre men det är nästan trumpet under hela sången (eller något liknande instrument) Sedan är det solo ett tag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 sahara hotnights - cheek to cheek ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Söker en låt (INTE sax-guy låten) utan en låt där dem sjunger om någonting jag inte vet vad, sedan så börjar de spela lite trumpet eller så vad det är, jag kan inte förklara bättre men det är nästan trumpet under hela sången (eller något liknande instrument) Sedan är det solo ett tag också. Kanske inte, men postar ändå för att det är världens bästa intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=brHy5uUiato...feature=related Vad heter låten i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Today av Smashing Pumpkins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Today av Smashing Pumpkins Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vad heter låten som är efter 04:00 på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=FmdLdBuc_sM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Thousand Foot Krutch - New Drug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 vad heter låten i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.