Easton Skrivet 11 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2013 (redigerat) Vad heter mållåten som Brynäs har? Man hör bara kort sekvenser från den i klippet dock... 1:35 tillexempel EDIT: Hittade på den själv. Maximal Crazy hette den. Redigerat 17 Oktober 2013 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 18 April 2014 Rapport Dela Skrivet 18 April 2014 (redigerat) Vad Heter Låten som spelas i klippet? har länge undrat Redigerat 18 April 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 April 2014 Rapport Dela Skrivet 18 April 2014 Requiem For A Dream 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 19 April 2014 Rapport Dela Skrivet 19 April 2014 Clint Mansell - Lux Aeterna (Requiem For A Dream) Misié sadik - Intwodiksiyon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 April 2014 Rapport Dela Skrivet 19 April 2014 tack till dom 2 ovanståande för hjälpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 21 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2014 (redigerat) Edit Hittade Redigerat 21 Maj 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 25 April 2015 Rapport Dela Skrivet 25 April 2015 (redigerat) Behöver hjälp det är en låt som Går på radion nu där dom sjunger typ we are on the world eller nåt sånt sen efter han sjungit det så är det nåt disco ljud typ ungefär avicci style nån som vet? Redigerat 25 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 26 April 2015 Rapport Dela Skrivet 26 April 2015 Behöver hjälp det är en låt som Går på radion nu där dom sjunger typ we are on the world eller nåt sånt sen efter han sjungit det så är det nåt disco ljud typ ungefär avicci style nån som vet?Kan det vara "Snoop Dogg - Smoke Weed Everyday (Rasmus Hedegaard Remix)" ? förklara tydligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 16 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2015 (redigerat) Edit Hittade den nu idag här är den om nån letar efter den https://www.youtube.com/watch?v=9Sc-ir2UwGU Redigerat 16 Maj 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamten39 Skrivet 15 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2015 Hmm, hörde nån låt på rockklassiker tidigare idag som gick typ såhär: Fiiiiiiive seven o'fiiiire Sen sjunger dom nånting och sen Fiiiiiiive seven o'fiiiire igen tror det var en kille som sjöngTyp lite cowboy genre, eller något liknande Har sökt lite på Youtube, men det är säkert fel ord jag tror dom sjunger. Ledsen om det blir för svårt, kommer nämligen inte ihåg så mycket vad dom sjungdeKan det vara 5705 med city boy eller five seven o nine but there´s no reply med ELO om jag inte minns helt galet.Söker en låt som jag hörde för några dagar sen som jag kände igen från när jag var liten.Har för mig att det inte är någon riktig sångtext i låten men han sjunger typ ooo ååå aaa ooo aaa ooo aaa (någonting sånt).Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Kanske att rösten påminner lite om Magnus Uggla.Prova tarzan boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 22 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2015 (redigerat) Gruppen som Zhark sökte heter Attack o låten oa hela natten Redigerat 11 Oktober 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 14 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2015 https://m.youtube.com/watch?v=SGierMNlFNI Ni får ursäkta för dubbelinlägg men jag söker en låt i detta klippet som spelas direkt efter att han säger I dont know what the problem was and it doesent really matter to me i dont allow people to abuse me. Nån som vet vad den heter tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.