Hoppa till innehåll

Vikingaslaget - Ett Webbrollspel Som Håller På Stängas!


Pandora
 Dela

Rekommendera inlägg

[NI får gärna ta bort tråden om ni tycker detta är reklam. Spelet har varit uppe i ca 1år, och haft snitt när det var aktivt spelare 20-30st nu ligger det på 0-4st. DETTA är en PROMOTION, MEN kom ihåg, spelet kommer stängas ner om ingen finner intresse. Ni behöver inte banna mig. Då jag är medveten om Fuska.se's regler.]

Vikingaslaget är igång igen kära admin tröttnar på att ingen spelar det, och vill då inte lägga tid på det hela. Nu försöker jag få spelare på alla håll och kanter för att börja spela detta vackra spel.

 

URL: http://www.vikingaslaget.cjb.net

 

Han kommer starta om spelet om intresse finns, och stänga ner spelet om inte intresse finnes. "Marcus" som han heter, uppdaterar spelet ytterst lite för att inga spelar det, och när det spelar detta spel. Så får jag "Nemthon (FuskCrew) banna hälften då det spelar läggmatcher o fuskar, det tar gradrekord tyvärr känns det riktigt trist att stänga ute spelare.

 

Spelet är uppe tillfälligt och hoppas på flera spelare, denna tråd kan verkas en reklamtråd. Men spelet kommer stängas om inget intresse som sagt finnes. Jag skulle uppskatta om ni spred mitt ord vidare och får 20-50 spelare per dag. Då väcks spelet till Liv.

 

/ Mvh Nemthon (Profil:Darkar)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...