RealMadrid Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Hejsan! Jag undrar om någon kan vara snäll och skriva om vad sakerna i CSS RPGMENU betyder? Vet vad några gör t.ex health stealth m.m men vill gärna veta vad alla betyder Så kan någon vara snäll och skriva här vad alla sakerna i css rpg gör Och snälla förklara TYDLIGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 http://avratz.npage.eu/rpg-mod_infos_86662548.html - Där står det vad allt ger dig och vad det är. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tack bra hemsida ;) :D :lol: Men vilken är det som man kan hoppa fram med asså jag har sett folk som hoppar framåt flera meter de typ flyger Kan nån brätta vilken den är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tack bra hemsida ;) :D :lol: Men vilken är det som man kan hoppa fram med asså jag har sett folk som hoppar framåt flera meter de typ flyger Kan nån brätta vilken den är? Menar du Longjump? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) prövade idag och det var long jump,TACK Redigerat 6 April 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Spelar inte CS:S så fråga inte mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Du får poäng om du dödar någon oftast högst poäng när du dödar någon i ryggen med kniv, om du har mycket poäng kan du köpa saker t.ex. osynlighet, longjump, mer hp, hp reg osv. Lirade det förr, skitskoj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg