Ghostbuster9 Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Turneringen är skapad av SS gruppen här på fuska, alla SS medlemmar betalar 50 FM istället för 100 ;)Om jag går med i SS gruppen nu behöver jag bara beatala 50 FM? Glömde att skriva jag heter icebears4ever på ps3, du kan adda mig nu så godkänner jag dig när jag har tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag är med Jag är med i SS så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Vad är det för bullshit om att SS medlemmar får betala 50 fm? Priset ska väl fortfarande bli "om det blir 3 tävlande vinner man 300 fm"? Och några regler skulle sitta fint. Vem vet om procco kommer köra sin "pro" class med Danger Close och Propipes? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tävlingen var igentligen bara för SS medlemmar men vi behövde mer folk ;) Inga regler man får köra vilken klass man vill! runar och jonas_95 har betalat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Jag vill vara med, pma mig så kan vi prata där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) okej ska skriva upp dig ;) Redigerat 7 April 2010 av MilliamFh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Har ni bestämmt än när matchen ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vi behöver 1-3 till tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 ingen so vill va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Varför står det ej betalt på min jag har ju fan betalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Det låter extremt fel när ni säger att ni är med i SS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Det låter extremt fel när ni säger att ni är med i SS...Lolz, ja, har inte tänkt på det : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.