ExorZ Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 (redigerat) Veni Vidi Vichi... Julius Ceasar... Veni Vidi Vici, vad är det som är så roligt med det? "Jag kom, jag såg, jag dog" eller något sånt? Jag kom, jag såg, jag segrade. kanske det var. något åt det hålllllet. edit: "roligt". Jaha. Men tråden hette bara citat innan, iaf vad jag kommer ihåg D: Niet, första inlägget har inte ändrats. ps. Jag kom, Jag såg, Jag segrade. Cesar dog inte när han sa det :P Redigerat 12 April 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 "Det luktar chips!" "Det luktar grillchips!" "Han äter grillchips!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 "Det luktar chips!" "Det luktar grillchips!" "Han äter grillchips!" WTF? "C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg." "Some cause happiness wherever they go; others, whenever they go." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) "Remember to eat your cereal, kids. You don't want to wake up with five different kinds of STD's and the hoip." Visa ord. "It's like you're in a maze, but everything around you is actually sauce." Billy Mitchell <3 omg Redigerat 14 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 "Här kommer paj! Paj kommer!" - En polare och hans kompani var trötta efter en hel dag med sprängkastning. Jag garva så jag blödde i ändtarmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 "Hurricanes are like women : when they come, they're wet and wild, but when they leave they take your house and car." "Don't steal. The government hates competition." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 "Det är så läskigt så det kan ge en anka gåshud!" Jhonny Owain (Min far) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 "A woman is more like a beer. They taste good. They smell good. And you'd step over your own mother just to get one" - Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 "It's not my car, it's my son." - Peter Griffin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtzk Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration — that we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves... Here's Tom with the weather! - Bill Hicks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.