Guggo Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller? Redigerat 9 April 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Jag håller med till tvåhundramiljoner procent.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor. Mitt varade i fyra veckor. Jag rörde inte en dator under den tiden. Eller en mobiltelefon för den delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Förstår inte syftet, gör ni de bara för att de kul, eller för ni tror på gud, eller för att era föräldrar tvingar er, eller för pengar/saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Kändes väldigt onödigt, så jag gjorde det inte. Verkar vara jävligt roligt att sitta i 3 timmar i en kyrka varje torsdag efter skolan och lära sig om gud och alla hans mirakel <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator.Hoppas du brinner i helvetet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten. Firar de sin födelse dag varje dag också :huh: Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator. :o Gå och lägg dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator.Hoppas du brinner i helvetet. :) Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.