Guggo Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller? Redigerat 9 April 2010 av Guggo Citera
CHORDAZBA Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Jag håller med till tvåhundramiljoner procent.............. Citera
Chilla Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller? B) Citera
D48 Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor. Citera
Guggo Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor. Mitt varade i fyra veckor. Jag rörde inte en dator under den tiden. Eller en mobiltelefon för den delen! Citera
GangsterTwist Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Förstår inte syftet, gör ni de bara för att de kul, eller för ni tror på gud, eller för att era föräldrar tvingar er, eller för pengar/saker? Citera
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator. Citera
Median Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Kändes väldigt onödigt, så jag gjorde det inte. Verkar vara jävligt roligt att sitta i 3 timmar i en kyrka varje torsdag efter skolan och lära sig om gud och alla hans mirakel <.< Citera
CHORDAZBA Skrivet 10 April 2010 Rapport Skrivet 10 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator.Hoppas du brinner i helvetet. :) Citera
GamesDean Skrivet 16 April 2010 Rapport Skrivet 16 April 2010 Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten. Firar de sin födelse dag varje dag också :huh: Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator. :o Gå och lägg dig! Citera
GangsterTwist Skrivet 16 April 2010 Rapport Skrivet 16 April 2010 Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator.Hoppas du brinner i helvetet. :) Eller inte. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.