360Xbox Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Jag måste skaffa det här spelet! EDIT: Sry, visste inte att man inte fick göra 2 st likadana trådar i 2 st olika ämnen, var hypad av Red Dead Redemption Redigerat 9 April 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Såg detta förut på Gametrailers, blev väldigt hypad. Red Dead Redemption har allt jag vill ha, plus mer, så jag är väääldigt hypad indeed! EDIT: BTW rösten på dessa informations trailersarna är fan badass ;) EDIT: Du kommer bli anmäld och få varning för detta, man får inte skriva två likadana trådar i två olika kategorier. Redigerat 9 April 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Såg detta förut på Gametrailers, blev väldigt hypad. Red Dead Redemption har allt jag vill ha, plus mer, så jag är väääldigt hypad indeed! EDIT: BTW rösten på dessa informations trailersarna är fan badass ;) EDIT: Du kommer bli anmäld och få varning för detta, man får inte skriva två likadana trådar i två olika kategorier. Ok, ska fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Försöker inte vara en polis eller något, säger de bara av egen erfarenheter (jag gjorde också detta en gång och fick varning).. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf.Skojar du!? Det här spelet kommer bli badass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Ser rätt så roligt ut dock så ska jag inte skaffa detta utan Skate 3 och R.U.S.E istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Ser rätt najs ut. Vet inte om jag köper det men det är verkligen en helt nytt sätt att spela online på. Tror det kommer var många som köper och därmed många online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) ps3games: Jag är mer intresserad av att se vad för slags aktiviteter so finns och hur uppdragen är uppbyggda än flashig combat och co-op. GTA IV var en stoooooor värld men det som fanns att göra var skittrist. Om jag vill spela bowling eller surfa så gör jag det RL. Redigerat 10 April 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 ps3games: Jag är mer intresserad av att se vad för slags aktiviteter so finns och hur uppdragen är uppbyggda än flashig combat och co-op. GTA IV var en stoooooor värld men det som fanns att göra var skittrist. Om jag vill spela bowling eller surfa så gör jag det RL.De finns ju exakt såna här videosar där de pratar om vad spelet är all about...Känns inte som vi såg samma trailer tbh.. Men gå in på länken och se alla 5 innehållsrika trailersarna. http://www.gametrailers.com/game/red-dead-...eatures#Content Jag skulle påstå att av de jag sett av spelet, så ser de ut att vara väldigt varejerande och skoj, bättre en GTA IV, Saints Row 2, JC2, Assassins Creed 2 etc, etc. Nu får vi bara se om mitt påstående stämmer när spelet släpps såklart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf.Skojar du!? Det här spelet kommer bli badass. Kommer spelet bli en tuffing? Hoppas den inte slår ner mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf.Skojar du!? Det här spelet kommer bli badass. Kommer spelet bli en tuffing? Hoppas den inte slår ner mig.... Haha jätte kul.. Du är inte rolig.Du kan knappt engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.