Hoppa till innehåll

Red Dead Redemption Multiplayer Trailer!


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Såg detta förut på Gametrailers, blev väldigt hypad. Red Dead Redemption har allt jag vill ha, plus mer, så jag är väääldigt hypad indeed!

 

EDIT: BTW rösten på dessa informations trailersarna är fan badass ;)

 

EDIT: Du kommer bli anmäld och få varning för detta, man får inte skriva två likadana trådar i två olika kategorier.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg detta förut på Gametrailers, blev väldigt hypad. Red Dead Redemption har allt jag vill ha, plus mer, så jag är väääldigt hypad indeed!

 

EDIT: BTW rösten på dessa informations trailersarna är fan badass ;)

EDIT: Du kommer bli anmäld och få varning för detta, man får inte skriva två likadana trådar i två olika kategorier.

Ok, ska fixa det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps3games: Jag är mer intresserad av att se vad för slags aktiviteter so finns och hur uppdragen är uppbyggda än flashig combat och co-op. GTA IV var en stoooooor värld men det som fanns att göra var skittrist. Om jag vill spela bowling eller surfa så gör jag det RL.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps3games: Jag är mer intresserad av att se vad för slags aktiviteter so finns och hur uppdragen är uppbyggda än flashig combat och co-op. GTA IV var en stoooooor värld men det som fanns att göra var skittrist. Om jag vill spela bowling eller surfa så gör jag det RL.

De finns ju exakt såna här videosar där de pratar om vad spelet är all about...

Känns inte som vi såg samma trailer tbh.. Men gå in på länken och se alla 5 innehållsrika trailersarna.

http://www.gametrailers.com/game/red-dead-...eatures#Content

 

Jag skulle påstå att av de jag sett av spelet, så ser de ut att vara väldigt varejerande och skoj, bättre en GTA IV, Saints Row 2, JC2, Assassins Creed 2 etc, etc. Nu får vi bara se om mitt påstående stämmer när spelet släpps såklart ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf.

Skojar du!? Det här spelet kommer bli badass.

 

Kommer spelet bli en tuffing? Hoppas den inte slår ner mig....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh, ser ganska gimmick'igt ut... Blir trött på alla dessa third person sandbox spel. Snygg grafik iaf.

Skojar du!? Det här spelet kommer bli badass.

 

Kommer spelet bli en tuffing? Hoppas den inte slår ner mig....

 

Haha jätte kul.. Du är inte rolig.Du kan knappt engelska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...