Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Nej, men de missade faktiskt en gång. Det bevisar ju att det inte är fake! Bevis/Källa: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Nej, men de missade faktiskt en gång. Det bevisar ju att det inte är fake! Bevis/Källa: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Nej, men de missade faktiskt en gång. Det bevisar ju att det inte är fake! Bevis/Källa: ? Ibland undrar man om din ironi inte har några gränser eller om du faktiskt är seriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Nej, men de missade faktiskt en gång. Det bevisar ju att det inte är fake! Bevis/Källa: ? Ibland undrar man om din ironi inte har några gränser eller om du faktiskt är seriös... Varför skulle min ironi ha gränser? Jag skojar fritt om allt som faller mig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Nej, men de missade faktiskt en gång. Det bevisar ju att det inte är fake! Bevis/Källa: ? Ibland undrar man om din ironi inte har några gränser eller om du faktiskt är seriös... Varför skulle min ironi ha gränser? Jag skojar fritt om allt som faller mig in. Menar väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Skit ball, skit falsk och geeeeeeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Gay stavas med "A" och inte "E" :D Redigerat 12 Maj 2010 av slapparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Vem skulle vilja faka en miss? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Vem skulle vilja faka en miss? :rolleyes:Jag kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 ;: Ska göra en sån. Kommer med en video sen. Men deras va skitball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Bump. Ny film av samma personer med fotboll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.