Hoppa till innehåll

Bumpa


Nittionio
 Dela

Rekommendera inlägg

Trådar som dör ut, får man bumpa dem om det är till ett syfte? Då menar jag inte trådar från 2006 där någon frågar om fusk till Star Wars utan tja, någon nödvändig tråd. Isåfall, får man skriva det även om man var den sista som skrev i inlägget? Alltså så att de blir ett två inlägg av samma person direkt efter varandra. Vet inte om det är tillåtet men jag minns iaf vid 2004 ~ då det inte var tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det bara är några dagar emellan vill admin nog att man ändrar sitt förra inlägg istället. Men om det är en månad så ser jag inget fel i att posta 2 inlägg på rad för att bumpa. Vet att de har hänt förut av vettiga anledningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slarvigt av mig <_< Men är det tillåtet att skriva två inlägg efter varandra då?

Jag har gjort det i bumpningsrelaterat syfte, och det har gott bra, bara inlägget är relevant till topic. Sen på tal om två inlägg efter varandra, har admin sänkt tiden för när dubbla inlägg smälts ihop? för förut kunde jag skriva två inlägg med en dags mellanrum och de "fusade" ihop. men nu kan jag skriva två inlägg på samma dag som inte smälter ihop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...