Mezox Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester!1. Inte var sitt flygplan2. Inte till "vanliga människor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester! Politiska eliten är för "viktig" för att förlora alla på samma gång ifall det skulle hända något.. vilket det nu gjorde. Så ja, det hade varit smart att använda flera flygplan, vilket de gör i bl.a. USA som nämnt här ovan. Jag antar att du är tillräckligt smart för att fatta det själv och bara ville leka rolig nu. Nej, jag är inte tillräckligt smart för att förstå varför man förväntar sig att ens flygplan ska krascha och därför ta flera istället för att jobba på att öka säkerheten med flyg så att färre personer dör. 1. Inte var sitt flygplan2. Inte till "vanliga människor" 1. Samma princip.2. Nej men juste, man är ju olika värda beroende på vilken utbildning man tog. Det glömde jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 1. Inte var sitt flygplan 2. Inte till "vanliga människor" 1. Samma princip.2. Nej men juste, man är ju olika värda beroende på vilken utbildning man tog. Det glömde jag! Exakt. Jag tror ingen skulle bry sig om du och din familj dog i en flygolycka på samma sätt som om det vore hela den polska "eliten" som det var i detta fallet. Lägg ner och va så pantad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Vilket är en jävla skitanledning till att bry sig om folk dör. Man kan alltid skaffa nya ministrar, men de som dog kommer inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 1. Samma princip. 2. Nej men juste, man är ju olika värda beroende på vilken utbildning man tog. Det glömde jag! 1. Inte direkt.2. De som styr landet är viktigare än du och jag (annars kan du lika gärna klaga på att du inte har livvakter). Om deras liv är mera värt är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.