JustDoIt Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Hej. Idag satt jag och pullade mig i näsan. Dock så hände det något konstigt, jag fick typ en orgasm eller något! Är detta normalt? Eller är jag helt konstig? Btw så är jag en kille på 12 år, om det nu skulle spela någon roll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Hej. Idag satt jag och pullade mig i näsan. Dock så hände det något konstigt, jag fick typ en orgasm eller något! Är detta normalt? Eller är jag helt konstig? Btw så är jag en kille på 12 år, om det nu skulle spela någon roll! Petade du i näsan eller? Lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jävla troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Wtf? :o Troll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Idiotisk tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg