Raptomex Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 (redigerat) Hejsan, idag klockan 12:32 släppte Jagex sin 25:e skill Dungeoneering Skill . Vad tycker ni om skillen? När jag läste igenom skill guide så tyckte jag att denna skill lät oerhört komplicerad. o.O Nytt om denna skill är att när man når level 99 i skillen så får man en untrimmed skillcape oavsett om man redan har en level 99 skill. Sedan när man når level 120 i skillen så blir capen trimmad. :s Redigerat 12 April 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Tyckte den var jättebra! Man ska bilda ett party och döda fiender i en grotta. är redan lvl 3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Tyckte den var jättebra! Man ska bilda ett party och döda fiender i en grotta. är redan lvl 3 :) Yup, men jag tycker, som många andra, att detta är ett större minispel. :/Och om jag såg rätt så måste man ha 13m exp för att få en untrimmed skillcape och 100m exp för att få sin cape trimmed. JaGeX verkar tro att 100m exp är något man fixar på någon vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Ska man döda monster? - Member skill ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Ska man döda monster? - Member skill ?Ja, och det är member skill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Detta var allt en seg, äcklig jävla skill. <_< Spelade i cirka 90 minuter och lyckades tjäna ihop lite över 400 exp. Definitivt den segaste skillen, till och med runecrafting är snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Det verkar som det är för free player också läs? It’s out! The new skill is here and it’s available on free-to-play! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Det verkar som det är för free player också läs? It’s out! The new skill is here and it’s available on free-to-play! Yup även för gratis spelare. Men members får ju lite fördelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Vad är fördelarna? (är själv member) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Vad är fördelarna? (är själv member)Du kan vara på level 5 och 6, members kan använda fler saker osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jag har precis börjat men den verkar rolig, inte bara att stå och till exempel fletcha på samma ställe hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jaha, dax att göra member :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg