Champagne Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Hej svejs! Jo, mina grannar som är runt 9 och 10 år brukar låna spel av mig. Varje dag står dom vid min dörr och frågar "Får jag låna 2 handkontroller/spel?" Känns ju lite taskigt att säga emot så jag säger alltid ja. Aa, sen lånar dom GOW2. När jag får tillbaks det så tänker jag "Yay, achievementhunter!" Sen så läser den inte skivan! Så kollar jag där bak, "MYGRANDMAA**SREPAN!!!!!" Så, ska jag nu tro på dom att den var så när dom lånade den (Vilket jag inte tror) Eller ska jag vara en god granne och låta dom låna mer och tro på dom att det inte var deras fel. Är nämligen lite skraj för dom lånar allt möjligt Inklusive MW2. + Dom pajade mina GH Trummor förra året också så det känns lite shane dawson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Så, ska jag nu tro på dom att den var så när dom lånade den (Vilket jag inte tror) Eller ska jag vara en god granne och låta dom låna mer och tro på dom att det inte var deras fel. :wacko: tro på dem eller tro på dem? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Du får ta å smiska upp båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Cool story, bro. Själv skulle jag aldrig låna ut något utan gentjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Be dom punga ut med pengar för att slipa skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Som övre användare sa. Kräv pengar av dem. Om dom inte kunnat spelat pga repan skulle väl de ha lämnat tillbaka spelet. (?) Betalar de inte får du prata med deras föräldrar vilket inte borde vara så svårt eftersom de är dina grannar. Fungerar inte det får du prata med dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Om dom bara är 9/10 år så är det inte särskilt schysst att kräva dem på pengar imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Om dom bara är 9/10 år så är det inte särskilt schysst att kräva dem på pengar imo.Håller med. Äh, jag har bestämt mig. Om dom skyller ifrån sig igen så ska jag fan kräva pengar. För GOW2 fungerade faktiskt innan jag lånade ut de! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Kräv inte barnen på pengar. Kräv föräldrarna. Ser lite lustigt ut om en 13åring kräver en 9-10 åring på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Säg till föräldrarna att betala tillbaks och låt de aldrig mer låna spel av dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Lånar du ut Gow2 & andra spel till 10 åringar så har du dig själv att skylla. Det är som att låna ut saker till troll, något du skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Lånar du ut Gow2 & andra spel till 10 åringar så har du dig själv att skylla. Det är som att låna ut saker till troll, något du skulle göra?Nu är du väl ändå lite dryg? Lånar ut dom för att vara schysst. Så om dom sabbar det är inte det mitt problem. Det blir deras. Och då är det ju dom som ska skylla sig själva för att dom sabbade och måste betala? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.