Hoppa till innehåll

Köp Dagar Med Kort?


OOME
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo!

 

Jag hade tänkt att köpa dagar med Visa kortet.

 

Det enda jag undrar är om de drar då varje månad när dagarna har tagit slut? Så får jag spela varje månad, vilket jag kanske inte vill.

 

Är det så?

 

Rekommendationer och kommentarer tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo!

 

Jag hade tänkt att köpa dagar med Visa kortet.

 

Det enda jag undrar är om de drar då varje månad när dagarna har tagit slut? Så får jag spela varje månad, vilket jag kanske inte vill.

 

Är det så?

 

Rekommendationer och kommentarer tack.

Du väljer om du vill ha en subscription, om det nu heter så. :P

Dvs att du kan välja att den betalar en månad automatisk varje månad, eller så köper du när du känner för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

det drar varje månad, så det gäller att komma ihåg att avbryta det när du inte tänkt spela mer,,

Hade en kompis som glömde avbryta och som gjorde ett uppehåll på 6 månader vilket kanske inte känns som så stora summor för vissa, men för dom där 700 kronorna kan man ju alltid ha roligare för när man ändå inte spelar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att sammanfatta vad folk skrivit:

När du första gången skriver in alla kortupgifter kommer det sparas och det kommer dras pengar varje gång din speltid tar slut och fylla på automatiskt.

Om du bara vill betala för en månad så skriver du in uppgifterna och väntar på att pengarna dras första gången och du har speltid för en månad, sen trycke du på "Cancel Subscription" så kommer det inte dras nästa månad, och du kommer fortfarande kunna spela klart för den månaden du betalat för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...