Fjeddo Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Okej, kan jag inte få mer för något annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Tror du inte får så mycket för Amped 3, för att det är ca 4 år gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tror du inte får så mycket för Amped 3, för att det är ca 4 år gammalt.Okej, kan du göra en lista på hur mycket jag kan få för varje spel? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Guitar Hero 3 - ca 100 kr Guitar Hero 3 trådlös gitarr - ca 100-150 kr Guitar Hero World Tour - ca 150 Guitar Hero World Tour trådlös gitarr ca 100-150 Guitar Hero World Tour mikrofon ca 50-100 Amped 3 - 50 kr eller mindre Need for Speed Carbon - ca 100 kr Är osäker på instrumenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Okej, stor skilnad från vad de andra sa, jag vill gärna ha fler svar så att jag kan vara säker! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Okej, stor skilnad från vad de andra sa, jag vill gärna ha fler svar så att jag kan vara säker! ;DKollade på prisjakt på det billigaste priset på alla saker, sen tog lite mindre än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Okej, stor skilnad från vad de andra sa, jag vill gärna ha fler svar så att jag kan vara säker! ;DKollade på prisjakt på det billigaste priset på alla saker, sen tog lite mindre än det. Okej, tack! Då blir det nog så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Jag bumpar tråden, vet ni ungefär vad jag skulle kunna få för NHL 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Är det här bra priser? http://www.blocket.se/lulea/NHL_10_och_5_a...?ca=1_9&w=0 EDIT: Jag var på Game igår bara för att se hur mycket jag skulle få för allt. Alla spelen + NHL 10 för 340kr!? Jag ska då aldrig byta in spel där! Redigerat 28 April 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Är det här bra priser? http://www.blocket.se/lulea/NHL_10_och_5_a...?ca=1_9&w=0 EDIT: Jag var på Game igår bara för att se hur mycket jag skulle få för allt. Alla spelen + NHL 10 för 340kr!? Jag ska då aldrig byta in spel där! Det är ju förjävligt. Tänkte byta in ca 10 spel där (Lågbudget) Och det ända jag kunde byta in mot var F.E.A.R 2 >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Är det här bra priser? http://www.blocket.se/lulea/NHL_10_och_5_a...?ca=1_9&w=0 EDIT: Jag var på Game igår bara för att se hur mycket jag skulle få för allt. Alla spelen + NHL 10 för 340kr!? Jag ska då aldrig byta in spel där! Det är ju förjävligt. Tänkte byta in ca 10 spel där (Lågbudget) Och det ända jag kunde byta in mot var F.E.A.R 2 >.< Jo, men vad säger du om mina priser på blocket nu då? :D EDIT: NHL 10 är nu sålt för 250kr. ;D Redigerat 28 April 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Är det här bra priser? http://www.blocket.se/lulea/NHL_10_och_5_a...?ca=1_9&w=0 EDIT: Jag var på Game igår bara för att se hur mycket jag skulle få för allt. Alla spelen + NHL 10 för 340kr!? Jag ska då aldrig byta in spel där! Du kan nog få det mesta av det där sålt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.