Hoppa till innehåll

Rollspelsgrupp?


Phrygian
 Dela

Rekommendera inlägg

Åhoj! Tänkte bara kolla med de flesta veteraner här om det fortfarande finns kvar en rollspelsgrupp här på fuska? Jag kommer tyvärr inte ihåg namnet men det var en grupp som höll på med rollspel i olika slag i alla fall. Någon som kanske kommer ihåg ett och annat?

 

Om jag är på fel plats vid fel tillfälle, var snäll och flytta på mig till dit jag skall vara kära moderater!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhoj! Tänkte bara kolla med de flesta veteraner här om det fortfarande finns kvar en rollspelsgrupp här på fuska? Jag kommer tyvärr inte ihåg namnet men det var en grupp som höll på med rollspel i olika slag i alla fall. Någon som kanske kommer ihåg ett och annat?

 

Om jag är på fel plats vid fel tillfälle, var snäll och flytta på mig till dit jag skall vara kära moderater!

Gruppen hette Oztown. Oztown finns nu, men det har inga kopplingar till rollspel längre vad jag vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det nuvarande Oztown har inget med det gamla Oztown att göra förutom namnet.

Det var det jag misstänkte.

 

Jag tycker det är synd att rollspelen har försvunnit från fuska, även om jag inte var med i något själv i Oztown (version1) brukade jag läsa igenom dem och de var rätt intressanta. Om du (trådskapare) söker rollspelande så är nog det närmaste du kommer detta i gruppforumet Kattgruppen där det faktiskt kom upp en förfrågan om hur många som kunde tänkas vara intresserade av att delta i ett rollspel om det gjordes en sådan tråd. Det har inte gjorts en sådan tråd än men möjligheten finns ju, krävs bara att någon är tillräckligt intresserad för att ta tag i det.

 

Ska se om jag kan hitta resultatet...

 

Jo, där var det:

http://i39.tinypic.com/30ud1g3.png

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag inte så bra koll på hur intresset ser ut för rollspel i Oztown, men jag vet att några av de gamla medlemmarna har spelat tidigare.

 

Om intresse finns så tycker jag det bästa vore att starta ett separat gruppforum. Har rollspelat rätt mycket och kan tänka mig att hjälpa till med idéer och annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag inte så bra koll på hur intresset ser ut för rollspel i Oztown, men jag vet att några av de gamla medlemmarna har spelat tidigare.

 

Om intresse finns så tycker jag det bästa vore att starta ett separat gruppforum. Har rollspelat rätt mycket och kan tänka mig att hjälpa till med idéer och annat!

Skulle LÄTT vara på om det kom ett rollspel till Oztown, tror det blir lättare om man har ett kontrollerat rollspel istället för 3-4st då intresset inte är så jätte stort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...