Hoppa till innehåll

Är Detta En Bra Dator?

KuroKaktus

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

BFBC2 klara min data av :) & jag köpte min för 6,5k XD

Jo, sen kör du förmodligen på väldigt låga grafiska inställningar.

Nej, faktiskt inte :) Min data klara av MW2 på högsta :) prövat (Y)

(Och warhammer)

Det är skillnad på Bad Company 2's fysik med MW2, du kanske inte har märkt att Call of Duty serien droppar spel som strö?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar spela i 640x480 även om jag har en stor skärm. Tycker det är skönt.

Så är datorn jag länka nåt att satsa på då eller ska jag ta den KalphiteQ länkade?

Absolut inga fördelar att spela i den upplösningen när du köper ny dator, och köp för gudsskull inte den i ditt första inlägg, den var bra för några år sedan nu är det föråldrat och flera av delarna har utgått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför två 5770? Det är ju mycket mer prisvärt med ett 5850 eller 5870.

5770X2 slår ett single 5850 i prestanda och är inte så långt ifrån ett 5870.

Sen är det ju snabbare med 2 5770's 'n ett 5870, sen är det ju också nice att man har möjligheten och överklocka två kort, fatta vilken prestanda. Hörde på sweclockers att DX11 spelen skalar mycket bättre än DX10 med Crossfire/SLI system.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför två 5770? Det är ju mycket mer prisvärt med ett 5850 eller 5870.

5770X2 slår ett single 5850 i prestanda och är inte så långt ifrån ett 5870.

Sen är det ju snabbare med 2 5770's 'n ett 5870, sen är det ju också nice att man har möjligheten och överklocka två kort, fatta vilken prestanda. Hörde på sweclockers att DX11 spelen skalar mycket bättre än DX10 med Crossfire/SLI system.

I de spelen Crossfire är optimerat är det säkert skitbra. I de andra kommer han undra varför han betalade 1600 för ingenting. Därför är det mycket säkrare att gå på ett 5850, skulle dessutom tro att det är bättre sett till pris/prestanda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...