Friday Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Blir arg ganska ofta så har inget speciellt tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 en sommar för två års sen då jag satte och nötte tetris revolution på 360. Fick det klassiska jag behöver en lång men jag fick ingen och dog när jag var cirka 1000 poäng från mitt personliga rekord. Blev förbannad så jag slängde ut kontrollen jag spelade med genom fönster (från andra våningen) den höll XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Brukar sitta och vara förbannad ifall det går illa i MW2, annars får jag sällan några utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 När jag kastade sönder en dosa när jag blev sur på MP40. Sköt en kille ett magg i ryggen med STG, han vänder sej om och skjuter två skott på mej så jag dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Brukar sitta och vara förbannad ifall det går illa i MW2, annars får jag sällan några utbrott. aa på mw2 blir jag så j*vla pissed när det går dåligt, man bara dör o dör o dör o dör....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Brukar sitta och vara förbannad ifall det går illa i MW2, annars får jag sällan några utbrott. aa på mw2 blir jag så j*vla pissed när det går dåligt, man bara dör o dör o dör o dör....... Eller när det kommer någa p12iga Noobtubers eller G18 noobs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 (redigerat) Man blir bara arg om man failar när man spelar.. Men jag är så awesome i alla spel.. så ja, blir aldrig arg. Redigerat 16 April 2010 av Happiness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 När jag blir dödad av noobtubers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Bad Company 2, medic's som slutat använda sin medkit till 100% utan kör bara m60 då den daskar till nästan hela assaultklassen när det gäller rifles. Sedan enginners som aldrig användt en rifle som mainweapon utan bara Carl Gustav Rocketlauncher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 (redigerat) För mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P EDIT: Jo, jag klarade det sen :) Redigerat 16 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 För mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P EDIT: Jo, jag klarade det sen :) Samma här, lol. Fast nu när man spelar racen på San Andreas så är dem skit-enkla. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 För mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P EDIT: Jo, jag klarade det sen :) Samma här, lol. Fast nu när man spelar racen på San Andreas så är dem skit-enkla. :D Japp :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.