Hoppa till innehåll

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?

360Xbox

Rekommendera inlägg

• Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hmm... I've got history om man säger så.

Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta.

Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter.

Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... I've got history om man säger så.

Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta.

Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter.

Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska...

Jag känner igen den känslan, var så att jag off tanka Molten Core i kanske ett halvår, varje jävla gång warriordelar droppar så ska maintanken alltid ha den då han var officerare med cirka -400 DKP.

Så fort han fick hela settet så läser man på forumet att han lägger ner med spelandet då det blev för tråkigt för honom, jag fick nöja mig med 2/8 Might sen gick man vidare till BWL och mitt gear var inte tillräckligt för att ens Offtanka det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag fick chopper gunner i mw2 och hade harrier, chopper gunner, nuke.

Hade fått tag på chopper gunnern. Skjuter ihjäl till 18-20kills då ser nån jävel mig och dödar mig (inte så bra gömd).

Fortsätter ju döda. DÅ FICK JAG JU 25 KILLS SÅKLART! Då stog jag tyst en lång stund sen skrek som fan xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...