asabrasa Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 spillde ut min sista öl när jag dängde till bordet pga av noobar i dota :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hmm... I've got history om man säger så. Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta. Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter. Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Fan, ta aldrig ut vreden på något med hjälp av armbågen. Det gör cp-ont. Haha jo inte fan är det skönt några sekunder efter när adrenalinet rinner bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Blir allmänt sur och grinig när det går dåligt på samma sak om och om igen.. : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Hmm... I've got history om man säger så. Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta. Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter. Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska... Jag känner igen den känslan, var så att jag off tanka Molten Core i kanske ett halvår, varje jävla gång warriordelar droppar så ska maintanken alltid ha den då han var officerare med cirka -400 DKP.Så fort han fick hela settet så läser man på forumet att han lägger ner med spelandet då det blev för tråkigt för honom, jag fick nöja mig med 2/8 Might sen gick man vidare till BWL och mitt gear var inte tillräckligt för att ens Offtanka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 När jag fick chopper gunner i mw2 och hade harrier, chopper gunner, nuke. Hade fått tag på chopper gunnern. Skjuter ihjäl till 18-20kills då ser nån jävel mig och dödar mig (inte så bra gömd). Fortsätter ju döda. DÅ FICK JAG JU 25 KILLS SÅKLART! Då stog jag tyst en lång stund sen skrek som fan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Haha fick 10 killstreak (dvs 1 kill innan chopper gunner) två gånger på samma match igår på mw2, fy fan vad lack jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.PC? Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Har ingen här någon sorts självkontroll ? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Har ingen här någon sorts självkontroll ? :oNej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.