Hoppa till innehåll

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 40200

Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb?

Adrenalin kallas det, det har alla män.

 

BillieJean är inte man nog för att få adrenalin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade nfs prostreet och precis hade gjort alla bilar från alla fast and the furious filmerna och sedan stängde av. Sedan spelade jag lite ds och kom på en grej jag ville ändra på en bil. och när jag startade igen var filen "corrupted" dampa sönder och nu är det nåt fel på mitt ps2. Men det har inte med saken och göra

 

Har ingen här någon sorts självkontroll ? :o

 

Jobbar på det XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb?

Adrenalin kallas det, det har alla män.

 

BillieJean är inte man nog för att få adrenalin.

 

Ojojoj, det var värst vad man kan ha förutfattade meningar. :D Jo, jag är man nog att få adrenalin, men jag har iallafall inte aggressionsproblem. Visst att det kan gå åt helvete i ett spel, men det är fortfarande ändå bara ett spel. Inget att ta på blodigaste allvar, hörni. ;)

Redigerat av BillieJean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag körde CS och det bara laggade, då flög nästan alla knappar på tangetbordet av och så rev jag bort ungefär alla gummi packningar som är som skydd för skruvarna på skärmen ( bärbar ) och slängde dom i väggen, hittade 2. -.-'' Det är något jag ångrar djupt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...