Gäst 40200 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb?Vi uttrycker hur vi känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Var nog när jag försökte döda sista bossen i spelet "GUN". Hade försökt döda honom i timmar och när han hade extremt lite HP kvar så laggade min dator ihop och jag dog. Tangentbordet bröts i 2 bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Har aldrig gjort sönder något vad jag vet. Dock blir det mer att man rage quitar eller gör en helvetes massa tk's. Det brukar sluta med att man blir bannad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Kom inte ihåg vad för spel jag spelade på xbox 360,men jag kom ihåg att jag blev förbannad och kasta handkontrollen på marken så den gick isär lite,som tur kunde jag trycka ihop den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb? Adrenalin kallas det, det har alla män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb? Adrenalin kallas det, det har alla män. BillieJean är inte man nog för att få adrenalin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Frågan är om han är man överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 När jag spelade nfs prostreet och precis hade gjort alla bilar från alla fast and the furious filmerna och sedan stängde av. Sedan spelade jag lite ds och kom på en grej jag ville ändra på en bil. och när jag startade igen var filen "corrupted" dampa sönder och nu är det nåt fel på mitt ps2. Men det har inte med saken och göra Har ingen här någon sorts självkontroll ? :o Jobbar på det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb? Adrenalin kallas det, det har alla män. BillieJean är inte man nog för att få adrenalin. Ojojoj, det var värst vad man kan ha förutfattade meningar. :D Jo, jag är man nog att få adrenalin, men jag har iallafall inte aggressionsproblem. Visst att det kan gå åt helvete i ett spel, men det är fortfarande ändå bara ett spel. Inget att ta på blodigaste allvar, hörni. ;) Redigerat 18 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 när jag precis hade köpt GTA IV och mitt skrivbord skakade till och xboxet som stod på skrivbordet repade skivan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 När jag körde CS och det bara laggade, då flög nästan alla knappar på tangetbordet av och så rev jag bort ungefär alla gummi packningar som är som skydd för skruvarna på skärmen ( bärbar ) och slängde dom i väggen, hittade 2. -.-'' Det är något jag ångrar djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 körde CSS igår och det förfärligt dåligt. Blev så förbannad att jag spillde ut min cola på tangentbordet, nu funkar inte delete knappen och Num lock knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.