Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Skate 3 demon kom ut igår och jag har laddat ner den. Vad tyckte ni om den? Själv tyckte jag den var jättekul och blir heltklart något jag förbokar! Man fick testa på spelet i 20 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Jag spelade på den svåraste och det var en otroligt bra spelkänsla då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Jag spelade på den svåraste och det var en otroligt bra spelkänsla då! Mm, tycker att det är ganska skönt att spela med kameran lite högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Jag spelade på den svåraste och det var en otroligt bra spelkänsla då! Mm, tycker att det är ganska skönt att spela med kameran lite högre upp. Så kan man ha på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Jag spelade på den svåraste och det var en otroligt bra spelkänsla då! Mm, tycker att det är ganska skönt att spela med kameran lite högre upp. Så kan man ha på alla! Oh, hade inte märkt det.Tycker ändå att det är skönt med kameran lite högre upp än att ha dom nere vid fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. Jag spelade på den svåraste och det var en otroligt bra spelkänsla då! Mm, tycker att det är ganska skönt att spela med kameran lite högre upp. Så kan man ha på alla! Oh, hade inte märkt det.Tycker ändå att det är skönt med kameran lite högre upp än att ha dom nere vid fötterna. OK tycker nog tvärtom är rätt van vid överzoom sen jag började med Tony Hawk spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag testade det hos en kompis som har ps3, det var väldigt kul! Finns demot ute på Xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag testade det hos en kompis som har ps3, det var väldigt kul! Finns demot ute på Xbox Live? Jag har ingen aning men jag antar det eftersom 360xbox hade kört demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Har för mig att jag läste någonstans att det skulle vara ute på både PSN och XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Har för mig att jag läste någonstans att det skulle vara ute på både PSN och XBL.Okej, då blir det väl till och ladda ner det ikväll. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Underground Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Tyckte det var ett väldigt litet område man fick vara på, men Hall of Meat var ju lätt det bästa. Brukar spela på Realistic eller Medium. kopiera och kolla på filmen så får du lite större område Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.