Encoder Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Är det nån här som har klarat allt? Själv har man gjort det ett par gånger, en del av dom blev man fan as rädd. (Första andra gången). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Finns redan en tråd om detta, Men den kanske är inaktiv. Spelade det förrut, Fattade inte den där dockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Finns redan en tråd om detta, Men den kanske är inaktiv. Spelade det förrut, Fattade inte den där dockan. Du ska följa den vita pricken med mus pilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) jag spelar fattade inte vad man skulle göra när man kom till den där svarta mäniskan när det stog nåt skrivet på väggen och man skulle skriva nån kod Redigerat 18 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Var ett tag sen jag körde det, men läskigt minns jag att det fan inte var. Mest fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Var ett tag sen jag körde det, men läskigt minns jag att det fan inte var. Mest fånigt. Ja men när man var 11-12 var det lite faktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Tycker inte det va nå läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Var ett tag sen jag körde det, men läskigt minns jag att det fan inte var. Mest fånigt. Ja men när man var 11-12 var det lite faktiskt :P För ett år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Finns något som heter Asylum626, har inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Har testat båda. Läskiga vet jag dock inte om dom är. Kanske om man sitter nere in en kolsvart källare klockan 01.00 och är ensam hemma och det inte finns någon lampa som går att tända. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Länka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Rätt läskigt spel, vågade inte ha högt ljud på:W Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.