BlueUmbreon Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Spelar nån innebandy??? i vilket lag spelar ni har ni vunnit nåt på sistone?? Spelar själv i Höllvikens p97 vi vann gothia komm 2:a i DM och igår vann vi lundacupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :PDet låter ju minst troligt! Och nej jag spelar inte innebandy för jag hatar innebandy Redigerat 19 April 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag spelade innebandy förut, men jag kommer inte ens ihåg vad laget hette xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag spelar inte innebandy,men om jag skulle börja skulle jag vara med i sk Iron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :PDet låter ju minst troligt! Och nej jag spelar inte innebandy för jag hatar innebandy Jag kan faktiskt intyga på att de är det bästa laget, De är iallafall bättre än ditt sopplag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :P Det låter ju minst troligt! Och nej jag spelar inte innebandy för jag hatar innebandy Jag kan faktiskt intyga på att de är det bästa laget, De är iallafall bättre än ditt sopplag. Sopplag?Lagar dem soppa på innebandyn? Nej, Jag spelar inte innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :P Det låter ju minst troligt! Och nej jag spelar inte innebandy för jag hatar innebandy Jag kan faktiskt intyga på att de är det bästa laget, De är iallafall bättre än ditt sopplag. Roligt hur ditt namn och ålder synkar ihop! Tänkte du på det när du valde namn? :o Jag spelar inte bandy, men skulle nog spela med nå scrub lag, finns inte mycket här uppe i norra Sverige. ps. Han hade inget lag, han spelar inte bandy, samt det han menade var att, det låter inte troligt att killen spelar med det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Tack Ardon (vi går i samma skola så han vet) Spelar innebandy i ett av Stockholms bästa lag. :P Slår 97:or med tvåsiffrigt,har inte haft så många cuper men har en i helgen och nästa helg :PDet låter ju minst troligt! Och nej jag spelar inte innebandy för jag hatar innebandy 100 procent sant,lovar! Ardon vet!(vi går i samma skola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har spelat innebandy i snart 10 år. Vann DM nu i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har spelat innebandy, men jag sög. Så jag slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Nice! :cool: Har spelat innebandy i snart 10 år. Vann DM nu i år. Nice! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.