Champagne Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 cool story bro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) cool story broTy, du har möjligtvis inte samma förmåga ?:) EDIT : Märkte att den hamnade i ALLMÄNT... Kan någon flytta den till Skol-Grejen"LMAO" Redigerat 19 April 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D När du börjar i 5:an har jag hört att det ska börja bli svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D När du börjar i 5:an har jag hört att det ska börja bli svårt. 5an? Går ju ffs i sjuan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag har inte den förmågan, text här för att undvika varning. Wtf? Flytta till skol-grejen? Mer som; Flytta till IMBA. Btw, varför tror du att någon bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 A++ thread would read again. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D När du börjar i 5:an har jag hört att det ska börja bli svårt. 5an? Går ju ffs i sjuan :S Du beter dig som du går i 2an. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Låter ju jävligt intressant. Ska låta intresseklubben anteckna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 http://www.hard.nu/fbb_files/med_1235238439-IntresseklubbenAntecknar.jpg Klart? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Vill du ha ett diplom eller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag. Får G i tråkiga ämnen och typ VG+ i mindre tråkiga ämnen utan att läsa på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg