Hoppa till innehåll

Behöver Inte Plugga Inför Prov


Champagne

Rekommendera inlägg

När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan.

Jag med. Och jag läser inte ens kemi och biologi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan.

Jag med. Och jag läser inte ens kemi och biologi.

 

Det är väldigt utdraget på allt i sjuan till nian. Det är mer fart på gymnasinivå'n.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har märkt en sak...

 

Jag behöver inte plugga inför prov :o

 

Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D

 

Inte pluggat nåt och det gillar jag .

 

 

Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D

stort careface på det.

 

Själv behöver jag inte hella plugga, det är astufft! Ingen är så bra som jag!!11

 

Men ja, jag behöver inte plugga ett skit för att få runt VG eller mer.

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Du lär få en varning för det där också..

Tyvärr så fick jag inte en varning, bara en tillsägelse. Och inte av Raptomex, utan av Draghon.

 

Men seriöst, du beter dig som du går i 2an.

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Jag r jätte bra svenska alldrig trena ock får mveg hela tidne!er jag awseome som du?jag trenar alldrig på mattte heller!

im is wery gud inn englisj newer train.im awesome is you awesome tu?i newer train maht eider...

 

Seriöst, jag tror ingen bryr sig om varken metallkillen eller hans pojkvän. Oops...menade metallkillens "kompis" flickvän, ja ni förstår...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...