skatan222 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Hej är det nån som vet hur man spelar in filmer när man spelar cs??? ska man skriva nåt i konsollen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Hur filmar jag någon? - Skriv record "namn" i konsolen (Öppna konsolen igenom att klicka på denna knapp: §). Nu kommer du "filma" någon, När du är klar så skriver du "stop" i konsolen utan ". Använder det som exempel bara. Hur får jag tag i någons/mitt STEAMID? - Skriv status i consolen och kopiera sedan STEAM_0:1:0000000 efter ditt/någon annans namn. Hur ska jag skicka demot till er? - Öppna din cstrike mapp och leta upp namnet på filmen du spelade in på han/hon som fuskade, Det du skrev som "record blabla". Ladda sedan upp det på någon uppladdnings hemsida. Här är en bra hemsida: http://www.fuskbugg.se/fuskbugg/ -Tog det från "EsA-Gaming" forum, Jag som skrev inlägget, Orkar inte skriva om allt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fraps is your friend if you wanna live easy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fraps is your friend if you wanna live easy!WeGame är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fraps is your friend if you wanna live easy!WeGame är bättre. Whatever dood... Använder fraps och är nöjd Fullscreen spel : Fraps/Eller WeGame? Browser spel : Camstasia web-rpg : Camstasia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fraps är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 THX nu ska jag prova lite :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg