majskolv Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) vad menas med dem kan tänka mig att det är från flashback Redigerat 21 April 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Gruppforum eller? Vad menar du? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 På facebook, dem kommer från fragbite, där dem är påkomna av tolvåringar. End of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fenomenet kommer ursprungligen från Fragbite där det överanvändes en hel del och har du tagit sig vidare till FaceBook och diverse grupper där. Internetfenomenet började för ungefär två år sedan med ett citat från en bilddagbok, nämligen Rebar1993. Rebar, som han kallar sig hade tydligen varit på fest hos någon mange, tagit bilder från festen och lagt ut dom på sin bilddagbok. Som kommentar till bilderna hade han skrivit: drog på fest :pPPpp slog ner nåra :pPPpp sen drog vi :pPppPPp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fyfan, alla i min klass går med o tycker dom är skit roliga. Piss off jävla skit grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fyfan, alla i min klass går med o tycker dom är skit roliga. Piss off jävla skit grupper.Och folk bryr sig. "Oh nej, varför går han med i en sån grupp! Nu mår jag piss!.... även fast jag just gick med i "Vi som läser Matte B"" - Ingen bryr sig om grupperna, att folk har börjat spam joina ;PPPppPppp grupper är bara för att... det är "mode", dagens humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Grupperna är jävligt mogna. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Alltså helvete vad de är irriterande, finns typ bara en eller två som faktiskt är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fattar inte hur det kan vara så störande, oj det existerar grupper på facebook som är onödiga, vad nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Varför ens orka bry sig om grupperna? Om ni inte tycker om dom så skit i dom då? Redigerat 21 April 2010 av RySSEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Vad har det här med fuska att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Vad har det här med fuska att göra?Han fråga allmänt bara varför de skapas så pass många ;PPPppPppp grupper på facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.