Raptomex Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 (redigerat) Ah, började undra varför alla p12or på existenz skrev överdrivet med smileys i sina kommentarer. :/ ":PppPpP" osv osv. Redigerat 22 April 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Ska jag var ärlig så är en del ";ppPpPp"-grupper riktigt roliga :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Absolut inte, bara sjukt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jag skriver :PPPPPpPpPpPPP när jag är oseriös, Det är ett sätt att visa att man är oseriös (Tycker iaf jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jag skriver :PPPPPpPpPpPPP när jag är oseriös, Det är ett sätt att visa att man är oseriös (Tycker iaf jag)Bara överdrivet att skriva sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Ahaa, dåså. Började undra lite när alla joinade grupper somn "Inbrottstjuven: "Är det någon hemma?" "Nej" så är dem de ;PppPppP" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 (redigerat) EDIT: Redigerat 26 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Det menas med att irritera andra som mig t.ex. Jag lackar när man ser att alla kompisar joinar dessa grupper och det kommer upp på min Facebook. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 ...och det är därför man inte använder Facebook över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) EDIT: Redigerat 26 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Fick en invite till en sån grupp, sa till min vän att jag inte joina, så gjorde man det ;pPppppppppppppPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Några grupper är roliga. :D Som typ: SD ringer "har du tänkt åka tillbaka till ditt land", så är man kurd ;PpppP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtzk Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 "Har du stulit något?" "Nej." så är man zigenare ;PPppPPppPP Josef Fritzl ringer: "Var är du?" "Där uppe" så är man i källaren ;PPppPPpp Kompisen ringer: "Var är du?" "Utomlands" så är man i Rosengård ;PPppPPppPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.