GangsterTwist Skrivet 21 April 2010 Rapport Skrivet 21 April 2010 Börjar få lite damp på en trojan på min dator, gör datorn seg och öppnar random reklam sidor hela tiden. Har ett virus skydd fast min premunation har gått ut och så fick jag viruset nu. Hur kan jag ta bort viruset, utan att blåsa om datorn.. De går ju att göra det, vet någon här hur man gör, som en guide typ. Citera
Ceto Skrivet 21 April 2010 Rapport Skrivet 21 April 2010 Ladda ner virus program. Avast anti virus 5.0 licens nyckel hittar du lätt på youtube. Då kan du nog slänga bort viruset. Annars får du formatera datorn. Citera
Rammus Skrivet 22 April 2010 Rapport Skrivet 22 April 2010 Starta om datorn i felsäkert läge och dra på med alla virus program du kan, och Spybot etc.. Avast Spybot Ad-aware (stavning?) Dom 3 och lite mer kan du ladda ner, googla fram det bara så kommer du till deras starta sida, Men starta datorn i felsäkert läge efter du har fixat dom där programmen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.