Hoppa till innehåll

Betatestgamers


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag tänkte registrera mig på hemsidan "BetaTestGamers", men jag undrar om någon vet om man kan lita på sidan. Jag har hört från andra ställen att det ska vara säkert, men jag vill ha fler svar!

 

Tacksam för snabba svar, då jag gärna skulle vilja testa ett speciellt spel. :D

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länk till sidan?

http://betatestgamers.com/ - jag tycker iaf att den verkar hyfsat seriöst.

 

Själva kravet är:

 

Du som registrerar dig får välja ett spel som du får testa, innan det egentligen släpps till allmänheten. Det finns dock ett krav, du måste skriva en recension om spelet på minst 500 ord. Är de nöjda med recensionen så får du behålla spelet som tack.

 

Nu kanske ni tror att det är helt omöjligt, var ska de få pengarna ifrån? Jo, eftersom att de äger rättigheterna på recensionen som du skrivit så kan de tjäna pengar på den. De kan använda den på hemsidan och på så sätt få fler besökare till sidan. På så sätt tjänar de också på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar, Har faktiskt inte en aning men det låter ju lite konstigt att man får behålla spelet.

Varför skulle det vara konstigt? De kan ju tjäna pengar på din recension genom att de får fler besökare till sidan och sidan blir mer känd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste även ladda ner en codec står det för att kunna se videon, men det är ingen video, utan en .gif bild, jag tycker att sidan verkar suspekt.

Okej, på youtube säger många att den är seriös. ;S Vad är codec? Och vad är det för bild?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...