MonkeyPants Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Körde nyss lite private kniv. Vi körde till 60 kills, jag vann 2:an fick 29 (lol). Edit: vi var 5 st. Redigerat 9 Augusti 2010 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Körde med jojjen tidigare idag. Och för ett tag sen så fixa en kompis en speed hack lobby o vi gick utanför mapen :D 560/1000 Chopper Kills EDIT: 582/1000 Chopper Kills, Fick inte så många idag :S Redigerat 12 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Kom in i ett game då man dödade alla på 1 skott med vilket vapen som helst och fick Chopper Gunner eller EMP i alla Care Package eller Emergency Airdrop, man dödade folk med 1 skott med Chopper Gunnern också. Jag fick runt 200 kills och 20 deaths Jag snodde också alla lådor från en fiendes Emergency Airdrop, fick typ 3 chopper och 1 EMP. På den matchen gick det att på EMP i EA. Redigerat 12 Augusti 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :DJag älskar din avatar! På tal om boosters så dödade jag ganska många boosters igår, så jävla kul. It never gets old. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :DJag älskar din avatar! På tal om boosters så dödade jag ganska många boosters igår, så jävla kul. It never gets old. ;) ända anledningen till att köra mw2, är att få döda alla boosters ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Fick precis EMP i care package skiten kom utanför banan XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Fick Emergency airdrop, och på något sätt lyckades jag göra så 3/4 kom utanför banan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag körde lite förut jag och min irl kompis kom in i en unlimited hack lobby, och allt man fick från care package va AC130 så jag fick min care package efter ett litet tag och fick typ 5 kills med 105mm men vart kickad efter ett tag. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Blir zombies med en polare respektive Majvor här på fuska senare idag. Nån mer som är på? Du behöver alla mappacks, och spela på PS3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Blir zombies med en polare respektive Majvor här på fuska senare idag. Nån mer som är på? Du behöver alla mappacks, och spela på PS3 :) det ska bli kul älskar att slakta zombies ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Sniperlobby nyss. Jag snipade med marathon, alla andra med SoH Pro, och jag vann :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg