Gäst 40200 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Fall på M16 nu. :)Är den snygg? Inte så värst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Rage:ar eftersom att jag inte slipper in på någon match. "Activision servers blah blah overflow blah blah" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Rage:ar eftersom att jag inte slipper in på någon match. "Activision servers blah blah overflow blah blah" ps3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Fick nyss 64-1-14 på skidrow, nästan 3 Ac130's. En kill ifrån ... -.- Dödad av Commando. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Körde några matcher med NoXEEE och carloking1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 blev precis 67 och låste upp Model, ganska sköna. Jag har lanat från igår tills idag och har levlat upp 4 levels. SÅ JAG ÄR LVL 68! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Låste nyss upp cold-blooded pro, nån som kan förklara för mig vad den gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Låste nyss upp cold-blooded pro, nån som kan förklara för mig vad den gör? Fienden ser inte ditt namn, inget autosikte på dej eller rött crossair. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 blir sur på quickscope hitmarkers.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Låste nyss upp cold-blooded pro, nån som kan förklara för mig vad den gör? Fienden ser inte ditt namn, inget autosikte på dej eller rött crossair. Har också hört att om man blir flashad/stunnad så får fienden ingen hitmark. Redigerat 9 Maj 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e. Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e. Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :> Alla utom du? Jag hardscopade inte, det var en jävla snubbe som hardscopade. Sen får du värsta rage och börjar använda noobtube och scar-h. -.- Redigerat 9 Maj 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg