Rammus Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tyvärr :( Jag har lagt ner servrarna och clanen för tillfället. Jag har en Dust 2 only nu. Då kanske jag kommer och spela då, Hatar Hide N Seek! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Detsamma, du kanske kan få admin med om du är lite aktiv, IP adressen är: [sWEDISH] Dust 2 Only - 87.96.182.163:27015 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Var precis inne på servern , och jag tyckte.... den var fett nice :) Jag blir gärna admin där och aktiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Det kan hända att du blir admin, jag är inte säker ännu, har precis satt på servern, vi får se det med tiden. Jag hoppas verkligen du är aktiv. :) MVH Ceto Redigerat 14 Maj 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Det kan hända att du blir admin, jag är inte säker ännu, har precis satt på servern, vi får se det med tiden. Jag hoppas verkligen du är aktiv. :) MVH Ceto Har jag fortfarande dig på Steam? Orkar inte checka alla mina vänner.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Nej, du har mig inte, jag kan adda dig bara du säger vad du heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Nej, du har mig inte, jag kan adda dig bara du säger vad du heter. Vågar inte, Skriv ett PM.. Har inte varit inne på Steam på 2 veckor heller så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Jag har ditt steam namn, du skickade det förr till mig, jag addar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Jag har ditt steam namn, du skickade det förr till mig, jag addar dig. Kommer acceptera imorgon (Måndag) eller på Tisdag.. Inte riktigt säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Det gick inte adda dig, kan du vara snäll och PMA mig. Denna tråd kan låsas nu, finns inte något att prata om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg