360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 MP5K och Vector. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Som sagt, alla vapen har sin egen charm. Sämsta SMG: P90. Sämsta LMG: M240 Sämsta AR: Finns ingen kass. Sämsta Sniper: WA2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Som sagt, alla vapen har sin egen charm. Sämsta SMG: P90. Sämsta LMG: M240 Sämsta AR: Finns ingen kass. Sämsta Sniper: WA2000 Håller fan med på P90, tar ett jävla mag att döda en fiende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 I Cod4 regerade den, fasiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 I Cod4 regerade den, fasiken.Mm, den var legendarisk. tycker nog att fan F2000 är sämst i Assault klassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Model **** är ganska äcklig. [a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Model **** är ganska äcklig. [amodel har ingen skada alls när jag använder den men när jag blir dödad av den så är det som att dom inte har patchat den ontopic: jag tycker MP5K suger, får spraya ett helt magg på en fiende, han dör inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Model **** är ganska äcklig. [amodel har ingen skada alls när jag använder den men när jag blir dödad av den så är det som att dom inte har patchat den ontopic: jag tycker MP5K suger, får spraya ett helt magg på en fiende, han dör inte Då suger du ;). har fan MP5K med silencer (<3) och hardline. dör ju piss enkelt. Däremot med Red Dot så suger det.. :P Redigerat 11 Juli 2010 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Model **** är ganska äcklig. [a model har ingen skada alls när jag använder den men när jag blir dödad av den så är det som att dom inte har patchat den ontopic: jag tycker MP5K suger, får spraya ett helt magg på en fiende, han dör inte Då suger du ;). har fan MP5K med silencer (<3) och hardline. dör ju piss enkelt. Däremot med Red Dot så suger det.. :P jo visst, i bröstet med stopping power? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Model **** är ganska äcklig. [a model har ingen skada alls när jag använder den men när jag blir dödad av den så är det som att dom inte har patchat den ontopic: jag tycker MP5K suger, får spraya ett helt magg på en fiende, han dör inte Då suger du ;). har fan MP5K med silencer (<3) och hardline. dör ju piss enkelt. Däremot med Red Dot så suger det.. :P jo visst, i bröstet med stopping power? Har ingen förklaring, bara att den äger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 UMP AKIMBO är jävliiit äckligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ja, det tar ett helt magasin att spraya ner någon. Men eftersom det skadar 40-20 (56-28 med SP) tar det 2-3 kulor om du träffar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg