najzzz Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Tjenna, har ett problem, när jag och min kompis pratar mic så hör han allt jag gör som tx. om jag spelar en låt så hör han den skit väll men när han spelar upp en låt så hör jag inte den. Är det någon som har en lösning till detta? OBS. han har windows 7 och jag XP ///Najzzz Redigerat 24 April 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Använder du ett headset eller har du högtarare och en separat mick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 headsetköp ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Du har förmodligen satt din inspelnings-enhet till Sterio Mix. Är det över Skype problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Antingen kan det vara som WiipoD sa eller så har du mic-boost igång. Jag har märkt att det "läcker" igenom ljud då av ngn anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Du har förmodligen satt din inspelnings-enhet till Sterio Mix. Är det över Skype problemet är?ja det är det, men hur fixar man det då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Verktyg -> Alternativ -> Ljudinställningar -> Mikrofon. Det borde stå "Sterio Mix" där, klicka på drop-down och välj "External Mic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Verktyg -> Alternativ -> Ljudinställningar -> Mikrofon. Det borde stå "Sterio Mix" där, klicka på drop-down och välj "External Mic" ehhe.. vart hittar de Verktyg? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Vilket OS har du? Vad jag minns så med alla jag stött som har detta problemet så var det Stereo Mix som orsakade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Kolla runt i vänsra hörnet kanske? Om du inte kan det, ska du inte andvända Skype. Redigerat 28 April 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Fixat nu tack för svaren, LÅS TRÅD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.