Chagi Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kolla! Jag försöker göra texten fett, men det fungerar inte! Fast om någon quote-ar mitt inlägg så fungerar det för dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kolla! Jag försöker göra texten fett, men det fungerar inte! Fast om någon quote-ar mitt inlägg så fungerar det för dem! Kolla det funkar ju för mig, tryck bara på b knappen nedanför dom 2 A:en med kryss över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Jag gör ju det men det fungerar ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Du kan inte ha över texten du måste ha det så här: [b.]blablabla[b/.] fast utan punkterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kolla! Jag försöker göra texten fett, men det fungerar inte! Fast om någon quote-ar mitt inlägg så fungerar det för dem! Du kanske har nåt aktiverat som stänger av BB-koder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Ett flertal forum har alternativ att stänga av BB-koder. Letade runt lite men hittade inget sånt alternativ här, men det är ju möjligt att du råkat stänga av det var det nu finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Funkar för mig, men det har inte funkat att göra det på presentationen på ett jävla tag. Kanske är html där nu för tiden, har inte testat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 (redigerat) testar.. du måste ha stängt av som flera andra sagt.. :P Redigerat 26 April 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Konstigt, för jag har kollat igenom varenda sida i kontrollpanelen men har ändå inte hittat någon sådan inställning... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Haha, det här är ju nästan lite kul. Jag måste berömma Chagi. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Chagi, dina bb-codes fungerar utmärkt. Eftersom att det inte är några fel med chagi's bb-codes utan att han bara trollar så låser vi tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg