Rammus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Steam har nu uppdaterat sin design från den gamla. Vad tycker ni? Är det en bra layout, lättare att komma åt visa saker? Vad som är nytt på Steam: Här Nyheter på Steam om deras uppdatering: Här En lösning för er som har ett snäpp sämre datorer och försöker spela utan problem: Om du blir kickad av olika anledning via Steam, ungefär "Steam cant connect" etc, detta ska vara fixat för ett tag sen i den nya patchen, men om inte: Högerklicka på Steam i hörnet och klicka på "Inställningar" och sedan går du till fliken som heter I Spelet. Avbocka rutan "Aktivera Steam-gemenskaper i spelet." Funkar det fortfarande inte att spela så får du gå offline på Steam när du är inne i spelet. Redigerat 3 Januari 2012 av Rammus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Har haft den där uppdateringen rätt så länge nu. Men den är väl bra, jag gillar att man ser en bild på spelen i library om man klickar på dom och att man ser vilka vänner som har spelat dom. Fast man saknar ju den gamla store. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Föredrog gamla, ser så klottrigt ut nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Gamla var bättre. Dock så gillar jag In-game steam mer nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag beta testade innan dom började skriva ut det i programmet. Vet inte hur jag ska förklara. Jag gillar detta bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Måste fan in och kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Gamla var bättre. Dock så gillar jag In-game steam mer nu. Jag håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Nya är lite svårare och komma fram i.....diggar inte det nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det suger s å jeffla hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det var ganska skönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Avskyr det också, Vänner på Steam är helt förstört, Och ljudet är för jävligt.. Enda som jag gillar är ikonen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 kan inte ladda ner NÅNTING Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg