Gäst CrazyCake Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Google har visst ett operativ system. XxMENLOLxX, Du vet inte ett skit om datorer, så utlåt dig inte då heller. Btw, XP suger inte, Vista suger, Windows 7 är okej. Men jag rekommenderar XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Men jag rekommenderar XP. Det är det mest kända, så det är bra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Men jag rekommenderar XP. Det är det mest kända, så det är bra. :D XP är gammalt och förlegat, och är inte kompatibelt med alla nya standarder och tekniker som stöds i W7. Säkerheten är inte heller den bästa. Ska man välja mellan XP och W7 är det senare helt klart att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Det är en smaksak. End of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 C:\Users\*användarnamn*\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles Där har ni sökvägen för Windows 7 och Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Jag föredrar att Installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillkuttran Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ominstallera och om inte det funkar, byt webbläsare. Windows xp är helt okej om man har ett bra virusprogram, vista suger och windows 7 har jag inte hunnit köra så länge, men det och xp är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.