Gäst Noodles Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 (redigerat) Call of Duty: Black Ops blev annonserat idag. Treyarch, som bl.a. skapat Call of Duty 3 och World at War jobbar för fullt på spelet. Spelet kommer antagligen utspelas i Vietnamn, men även också i andra historiska krig. Spelet planeras att släppas 9 november 2010. Ni kan läsa mer här: http://www.playstationuniversity.com/call-...announced-3734/ Redigerat 30 April 2010 av Noodles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Låter helgrymt! Ska köpas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Kanske skaffar det, vi får se. Ser inte så bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Treyarch igen? Ja, dom lyckades ju med en sak i CoD och det var NZ... Hoppas detta blir bättre dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Är förjävla nöjd med Waw, tror man kan lita på treyarch :) Zombie kommer tillbaka också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Vore ju skönt att få basha något som inte är IW, som omväxling. Efter jag ser hur bra/dåligt det är, såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Meh. Det blir väl ungefär som CoD brukar bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Såg det också. 9 november 2010, MW2, fuck ye' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Kanske skaffar det, vi får se. Ser inte så bra ut.Mm jag håller med dig. Man fick ju se typ 3 sekunders filmsnuttar. Det räcker ju liksom för att kunna förstå att det inte ser bra ut... :_ Hoppas detta spelet blir bättre än Mw2 och Cod 4. WaW var bra, hoppas detta blir lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 (redigerat) Är förjävla nöjd med Waw, tror man kan lita på treyarch :) Zombie kommer tillbaka också :) eller så blir dom som IW först ett bra spel sen ett spel som man inte kan spela nä nu ska vi (jag) inte tänka negativt det blir ett bra spel ett spel som man kommer spela livet ut och efter det ;) Redigerat 1 Maj 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Kanske skaffar det, vi får se. Ser inte så bra ut.Mm jag håller med dig. Man fick ju se typ 3 sekunders filmsnuttar. Det räcker ju liksom för att kunna förstå att det inte ser bra ut... :_ Hoppas detta spelet blir bättre än Mw2 och Cod 4. WaW var bra, hoppas detta blir lika bra. Tycker du inte cod 4 var bra? Det tyckte jag iaf. OnT: Ser bra ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag tror Single Playern kommer vara väldigt intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg