Satisfaction Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Hoppas det inte blir för många Vietnam-Bushwookie maps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Kanske skaffar det, vi får se. Ser inte så bra ut. Mm jag håller med dig. Man fick ju se typ 3 sekunders filmsnuttar. Det räcker ju liksom för att kunna förstå att det inte ser bra ut... :_ Hoppas detta spelet blir bättre än Mw2 och Cod 4. WaW var bra, hoppas detta blir lika bra. Tycker du inte cod 4 var bra? Det tyckte jag iaf. OnT: Ser bra ut! tycker att Waw är dubbelt så kul än vad Cod 4 är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Hoppas det inte blir för många Vietnam-Bushwookie maps.bushwookie? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Battlefield-term för en camper som gömmer sig i en buske, kort sagt. Har du spelat BC2, så vet du vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Verkar suga totalt det spelet. Inget köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Bra, jag HATAR IW. Ska lätt skaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Tyckte WaW var en väldig dålig spel gillar mw 1,2 bättre kanske köper BO när priset har sänkts till 2-3 hundra kr Redigerat 7 Maj 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Rädd att det blir ett till typiskt 'CoD' spel >.> Redigerat 8 Maj 2010 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Tyckte WaW var en väldig dålig spel gillar mw 1,2 bättre kanske köper BO när priset har sänkts till 2-3 hundra kr Jag tycka din stavning jättebra vara. OnT: Hoppas det kommer att bli bra ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 tycker att Waw är dubbelt så kul än vad Cod 4 är.pff, CoD4 är nog fan det bästa spelet som har gjorts, det tog spelvärlden till en helt ny nivå när det kom ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg