Saddam Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Hur säger man lättast till sin tjej att nopa ögonbrynen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Nopa ögonbrynen direkt, annars får du smisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Noppa stavas det, noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Om du klarar att säga det utan att linda in det så säger du bara att det inte är så fint med unibrow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 jag anar ett troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/stackare... :( men världen är full av nya chanser. Det löser sig ska du allt se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Om hon tog så illa upp av det så kan hon inte varit så starkt kär i dig. EDIT: Fast sen kan det varit så att du inte lindade in det på rätt sätt heller... Redigerat 2 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/ Sådana flickor vill inte jag vara tillsammans med iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakankakan Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (till nästa tjej, om du får samma problem) Du kan ju alltid försöka hinta lite subtilt. Typ nynna på McDonalds "I'm lovin it" varje gång ni ses :P eeeeller så kan du bara låta det vara, eller välja tjej efter ögonbryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 så länge hon inte ser ut så här: http://i39.tinypic.com/ok4y2u.jpg så är det väl inga poblem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.