Encoder Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Hade silencer på Barret på Wasteland, sköt på den öppna ytan och fick ett hs, i gräset =). (Inte Thermal). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 När jag fick dubbel med Spas-12 på Rundown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Kastade en frag över häcken på wasteland och fick double kill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Har gjort några 360 i sniper lobbies, tycker dock inte det är nåt. Kanske när jag fick en 4 i en predator när bara två syntes? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Filmat: http://www.youtube.com/watch?v=KaHvaJoe37A Inte filmat: Hoppa ner för trappan på underpass och no scope hs på en som ligger där (skjöt för skojs skull bara). Snyggt! Tack :) Tecken på varför man ska filma när man kör. Filmar du med en kamera som du ställer på ett bord? :P 720 spin. 1 kill. på rust när ja körde quickscope. Kör på dator :P Filmade med xFire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 http://www.xfire.com/video/1e2416/ Är jag bäst eller vad? http://www.xfire.com/video/1d2ff4/ tänkte väl det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Idag när jag körde på Scrapyard så fick jag Dubbel kill med Striker ;) En i skallen och en i magen på 1 skott, skit snyggt vare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 igår fick jag Wallbang All pro med barrett ;D (2 headshots med en kula genom en vägg, för de som inte visste) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Klubbade ner en kille med predator datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 igår fick jag Wallbang All pro med barrett ;D (2 headshots med en kula genom en vägg, för de som inte visste)Fick det på SnD, igenom fönstret vid cockpiten på terminal! :D Min snyggaste och mest random kill är här: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 ^ nice thar! cod4, körde backlot och så slängde jag upp en nade i huset i mitten, och sprayade på nerevåningen, fick 7 pers :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Min snyggaste var min noscope genom hela Highrise, bar GWC Filmade det också. Kommer i mitt montage som kommer, när jag har tid >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg