Nissebils Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Stealing creation tror ja ganska najs men jag tycker inte nått mini game på rs e speciel roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Tänkte liva upp tråden istället för att skapa en ny. Barbarian Assault och Stealing Creation är trevliga för att de är speciella. Castle Wars är roligt om man bara vill kötta lite. Dungeoneering är en skill men det liknar ett/en minigame och jag tycker att det är en av de roligare grejerna man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Stealing Creation har jag börjat gilla, och betalningen är azm. Men som sagt är Castle Wars riktigt kul när man bara vill slakta. Att kollapsa sten på folk i tunnlarna ger en ett stort lulz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Stealing Creation Såklart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Har kört Barbarian Assault på sistonde och det är väldigt kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Castle Wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg