insanity Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 DET BLIR HULTSFRED FÖR MIG I SOMMAR! Jag köpte biljetter i går, så jag känner mig tvungen att skapa en tråd om detta! Är det nån mer som ska dit/har varit där förut? Är det nån som har artisttips? För mig blir det lätt Scissor sisters, bob hund, wolfmother å teddybears, men det är ju grymt bra lineup i år! Här är hela artistsläppet: Erykah Badu [us] Empire Of The Sun [Aus] Nas & Damian ''Jr Gong'' Marley [us/Jam] Kent The Hives The Ark Teddybears Bob Hund 30 Seconds To Mars [us] Wolfmother [Aus] Killswitch Engage [us] Midlake [us] Hästpojken Familjen Shout Out Louds Maskinen Hoffmaestro & Chraa Annie [No] Bad Lieutenant [uk] Miike Snow [s/Us] Markus Krunegård Everlast [us] Fibes, Oh Fibes! Veronica Maggio Melissa Horn Khoma Two Door Cinema Club [uk] Make The Girl Dance [Fr] Joel Alme Yuksek [Fr] Yacht [us] Sista Sekunden Mayer Hawthorne & The Country [us] Jamaica [Fr] Eli "Paperboy" Reed [us] The Middle East [Aus] The Dirty Youth [uk] Daniel Gilbert Fenech-Soler [uk] Mixtapes & Cellmates Royal Republic Babian Ola Joyce Steso Songs Birgit Bidder Monark X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Det ser ut som att Hultsfred har ett par sevärda artister i år. Osäker dock om jag kommer ha pengar för att kunna gå, men kul hade det vart! Hade ju varit grymt om de hade spexat till det lite extra i år eftersom att det är 25-års jubileum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 kent, the hives, 30 seconds to mars, shout out louds, hästpojken, markus krunegård. massvis med läckra artister, jag drar mig dock till borlänge och peace and love igen ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Roligt att du tar upp lilla Hultsfred på Fuska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Har aldrig vart på Hultsfred förut, men funderar starkt på att dra dit för å se Damian & Nas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Roligt att du tar upp lilla Hultsfred på Fuska :D Yeah... Bor faktiskt inte så långt ifrån Hultsfred! OnT: Ska inte dra dit, Hultsfred är värsta ghettot. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Fan man vill ju se the Hives igen ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Varken Hultsfred eller Peace & Love verkade så intressant i år, får fixa biljetter till Roskilde istället. Gorillaz, Muse, Patti Smith, Prince, The Prodigy, Them Crooked Vultures och Bad Lieutenant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Har aldrig vart på Hultsfred förut, men funderar starkt på att dra dit för å se Damian & Nas :) Det närmar sej, och Damien & Nas är sannerligen värda att dra dit för :P Äré nån som har tänkt se Empire of the sun eller Bob Hund?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag ska dra dit! :) Dock har jag inte några planer på vilka jag ska se. Vill gärna se Teddybears och Kent, möjligt vis 30 Sec to mars, Familjen och lite till. Men som sagt inga planer än. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Ska till P&L istället och har inte råd med att åka till hultan också ;/ En stor miss att Wolfmother ställde in P&L men tydligen inte hultsfred;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ska till P&L istället och har inte råd med att åka till hultan också ;/ En stor miss att Wolfmother ställde in P&L men tydligen inte hultsfred;< De kommer inte på Hultan heller du kan ta det lugnt ;3 Hoffmaestro & Chraa ska jag se också! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.