Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Fast dem största artisterna håller ju till på Utopia och Fantasia(Scener), som ligger i stort sett bredvid varann. Skall man ner till Eldorado blir det att gå. Länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) De sa det på radion idag att de endast sålde 5000 biljetter och de som har köpt biljetter måste vända sig till konkursförvaltaren för att möjligen kunna få tillbaka pengarna. R.I.P Hultsfreds festivalen. Synd att den ska sättas i konkurs. Det känns som om den alltid har funnits. Har dock aldrig vart där bortsett från när jag var LITEN och när jag städade för något år sedan.... Redigerat 30 Juni 2010 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Måste bara säga att jag tycker det var lite lustigt att du skrev liten med stora bokstäver! ;P Jo synd är det, för mig blir det Arvika istället! De fixade så att om man har Hultsfred biljett kostade den biljetten 500kr Man kan även gå gratis på Rockweekend någonstans söderut. Dem bjuder på det för folk med Hultsfred biljetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.